Marketingmanagement take off editie 2015-2016

Marketingmanagement take off editie 2015-2016

Door

Beschrijving

Boek in goede staat
Nieuwprijs 35 euro

Contacteer de verkoper

Prijs

€ 5

Uitgeverij

Academia Press

ISBN Nummer

9789038225210

Jaar van publicatie

Taal

Nederlands

Boekbinding

Softcover

Staat

Gebruikt

Deel dit zoekertje

Omschrijving

Markten veranderen snel. Er komen nieuwe markten op waaronder de BRIC landen, de concurrentie op internationaal niveau neemt verder toe, het consumentengedrag is ingrijpend gewijzigd en ook de communicatiekanalen veranderen in razend tempo. Diensten zijn net zo belangrijk geworden als producten en de explosie van het internet heeft de wereld grondig veranderd. Om te overleven en succes te boeken dient elke organisatie aan marketing te doen en haar beleid net zo snel aan te passen als de markt verandert. Het opzet van dit marketingboek is de student kennis te laten verwerven over de kern van marketing: waarvoor staat marketing als discipline, de basisbeginselen van marketing, het jargon, de marketingstrategie en de inzet van de marketingtools. Een tweede doelstelling van het boek is de student aan te zetten tot nadenken en kaders suggereren waarmee hij/zij zelf tot betere inzichten kan komen. In elk hoofdstuk zijn dan ook een aantal illustraties of toepassingsvragen en opdrachten verwerkt.

Verkoper

Tine De Buysser

Online sinds maandag 12/02/2018 11:59 en 131 keer bekeken

Reactie achterlaten

Heb je interesse in dit zoekertje? Dan kan je via dit formulier in contact komen met de verkoper.

Naam + Voornaam mag niet leeg zijn
E-mail adres mag niet leeg zijn
Beschrijving mag niet leeg zijn