Business Marketing Management,strategie, planning en implementatie

Business Marketing Management,strategie, planning en implementatie

Door

Contacteer de verkoper

Prijs

€ 7

ISBN Nummer

9789001708986

Jaar van publicatie

Taal

Nederlands

Boekbinding

Softcover

Staat

Als nieuw

Af te halen in

Aalter

Provincie

Deel dit zoekertje

Omschrijving

Bedrijven die op zakelijke markten opereren, raken steeds meer marketing-georiënteerd. Deze derde druk van Business Marketing Management (voorheen Industriële Marketing) beschrijft hoe de marketingfunctie wordt ingevuld binnen bedrijven die zich richten op zakelijke afnemers. Business Marketing Management bestrijkt de enorme diversiteit aan zakelijke markten en manieren waarop deze worden bewerkt, variërend van relatiemarketing tot transactiemarketing. Het boek hanteert het bekende raamwerk van de vier P´s. Maar het doet eveneens recht aan de complexiteit van businessmarketing door aandacht te schenken aan de centrale rol van waardecreatie, het gebruik van technologie en strategische positioneringsvraagstukken. In deze druk staan weer vele praktijkvoorbeelden en cases. Ook de invloed van internet en aanverwante technologieën zijn door het hele boek verwerkt.

Verkoper

Aurélie VD

Online sinds maandag 30/09/2013 17:34 en 256 keer bekeken

Reactie achterlaten

Heb je interesse in dit zoekertje? Dan kan je via dit formulier in contact komen met de verkoper.

Naam + Voornaam mag niet leeg zijn
E-mail adres mag niet leeg zijn
Beschrijving mag niet leeg zijn